tisdag 1 februari 2011

Ullared :D

Fredagkvällen hade jag feber men trodde att det bara var lite kallt här inne. Lördag kändes samma känsla, frossa! Jag trodde det var för att det var snö i luften och ja tusen andra saker än feber, på kvällen bestämmde jag mig för att ta febern och då visade det sig att jag hade 39graders feber. Fick lite smått panik, inte ville jag bli sjuk nu. Vaknade på söndagsmorgonen och kände mig inte sjuk men man vet ju att det kan komma under dagen men jag var feber fri hela dagen, så vi bestämmde oss för att ialla fall åka. Ollis mormor och morfar hämtade oss på söndagen så vi sov borta, hu va länge sen jag sov borta så kändes lite nervöst men skönt att bli upp passad. Så på söndag kvällen kom en barndomskompis förbi och tog sig en titt på vårt mirakel. Syster tyckte vi kunde sova i hennes loftsäng, men njae det kändes faktiskt inte så lockande. Olli sov relativt bra, vilket var skönt.

Upp på måndag morgonen för att komma iväg. Trött som bara den vi är ju bortskämda med iaf få sova på morgonen. Men det var bara gå upp. Dagen gick hur bra som helst! Han skötte sig hur bra som helst, morfar tog ut honom en stund och det var inte alls mycket folk vilket var väldigt skönt ändå så missade vi mycket men var ändå väldigt nöjda med dagen.

Jag hittade bland annat ett jätte fint Baby gym som både jag och olli är väldigt nöjda med. Leksak att hänga i vagnen samt en leksak att hänga på skötbordet, våtservetter, blöjpåsar, amningsnappar, nappar, napphållare, en tavla och lite annat smått och gått.

Tror allt Olli hade saknat pappa, det blev ju många timmar utan honom. Så skönt att komma hem igen.

I dag har vi varit på BVC, Vikten är nu 4100g och längden 53,5.

Nu ska jag mysa med mitt stora hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar