söndag 13 februari 2011

magsjukan....

God kväll!

Börjar med något roligt, i fredags åkte jag och Olli premiär tur med tåget, resan blev till nässjö för att sen åka vidare mot Bodafors.
Som alla kanske kommer ihåg var det inget roligt väder i fredags men lilla syster hade önskat att bli mött vid skolan utav oss, vad gör man inte för sin syster? jo vi knallar ut i snö stormen och möter upp barnen på skolan. Kan säga att det var två minst sagt stolta och lyckliga barn vi mötte. De turades om att köra vagnen, och tog uppgiften på största allvar. Så söta dom är!

Igår började A se blek ut och sov i stort sett hela dagen, sen vid halv sju tiden så förstod vi att de va magsjukan som kommit till oss! Magsjukan är någon som aldrig kommer vara välkommen i vårt hem kan jag lova! jag avskyr att spy! Som det ser ut nu verkar jag ha fått det i lindrigare form, men full fart i magen så bara väntar på att de marie kex jag ätit i dag ska cheka ut igen.
Okej jag kan ta om jag kräcks bara lille man klarar sig! Håller tummar och tår för detta!

//sjukstugan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar