torsdag 24 februari 2011

Bvc

Idag blev det ett Bvc besök, var läkarkontroll och det var minst sagt inte poppis, usch jag tycker inte om när han blir så ledsen. Man kan ju inte ta upp honom och trösta när läkaren undersöker, det värsta är att jag blir ju också ledsen och gråten sitter i halsen på mig. Världens larvigaste jag vet! men det gör så ont i mig när han är jätte ledsen. Ser inte fram emot nästa gång då det väntas spruta.

Nog om ledsamheter! Han väger nu 4540g vilket är toppen enligt mig om man tänker på hans födelsevikt, han växer också på längden så den är nu uppe i 56cm.

Han ska gå upp och mamma ska gå ner ;)
Jag känner mig faktiskt ganska duktig och väldigt motiverad så det har blivit lite mag och rump övningar även ikväll och igår kväll. Blev ju inte så lång promenad idag då det var så himla kallt. Men hoppas på en längre tur i morgon.

Om en timme kommer min kära vän Evelina hit och myser med oss! Längtar! Hoppas jag får med henne ut i morgon på en lång promenad.

Nu ska mjölkcentralen servera lite mjölk.
Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar