torsdag 17 februari 2011

En riktigt god morgon!

Ja här var det minst sagt en god morgon, Olli har sovit jätte bra i natt och även jag. Jag och A gick upp runt kvart i nio och jag hann duscha, äta frukost och göra mig i ordning innan Olli vaknade och när han vaknade så var han på ett strålande humör. Log åt sin mamma säkert en kvart innan han kom på hur hungrig han faktiskt var.

Idag mår jag mycket bättre. Vadderade in bysten i fetvadd igår och satt med hårfönen och värmde och detta gav resultat, är fortfarande lite lite öm men känner mig inte sjuk längre. Ska jag gå ut så får det bli halsduk även till tuttsinuttsingarna ;)

Idag ska här städas! Vi har ju leggat sjuka här egentligen sen i lördags och på de dagarna har bara det viktigaste blivit gjort, knappt det så idag ska det minnsan städas, hoppas Olli är med på det men det tror jag. Han är en så nöjd och belåten pojk, sätter man honom i baby sittern eller lägger honom under baby gymmet så spritter det i honom, han tjattrar och ler och grejar.

Dags att ta tag i dagens planer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar