fredag 4 februari 2011

tredje gången...

Detta är nu tredje gången jag försöker skriva, hoppas jag kan skriva klart denna gången, tidigare gånger har lille man vaknat så fort jag satt fingrarna på tangenterna. Men vi gör ett försök, Olli tyckte det var jätte roligt med klapp och klang, han log och det lät ibland som han sjöng med eller ialla fall försökte han låg och jollrade och var en riktig liten charmknutte. Även jag tyckte det var roligt och riktigt mysigt. Var lite nervös eftersom jag inte visste någon mer som skulle gå men under sångstunden kändes det som att det var inte en grupp grej utan mer förälderbarn sång och ramsstund under ledning. Jätte mysigt! Olli var även intresserad av de andra barnen, pojken som låg bredvidd honom var en rolig pojk att titta och prata med. Var roligt att alla barn var kring samma månader som honom, skiljde nog som mest kanske en och en halv månad.

Idag har vi varit och lunchat på stan, skönt att komma ut men ändå inte. I eftermiddag blir det fika i nässjö med fina flickor det ser vi verkligen fram emot! Å så jag längtar!

Oj hann skriva ganska mycket innan han nu vaknar.

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar