måndag 4 juni 2012

gym besök

God kväll!
Idag har jag gjort något jag aldrig trodde jag skulle våga göra, jag ringde gymmet och bokade tid med ägaren. Sen gick jag dit och han visade och la upp ett träningsschema åt mig. Jag testade maskinerna och kände att de här var på tiden! Fy tusan känner av i varje liten muskel jag tränade. Bekräftat att jag är fruktansvärt otränad, vill inte bli en biff men för att få bättre hållning, mer muskulatur, tappa något kilo samt för välbefinnandet kan det vara skönt att komma igång. Nästa steg blir att fortsätta gå dit. Har motivationen så det är bara tiden som ska hittas också.

Olli är för tillfället helt galen i att skruva och spika, igår fick han en egen verktygslåda av mormor som han älskar! tur jag har en händig pojk ;)

Nu väntar sängen och jag hoppas jag tar mig ur sängen i morgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar