onsdag 23 maj 2012

Underbara värme!

Kan ni ibland känna att man vill stanna tiden och suga på den där härliga känslan och helst leva kvar i det för alltid?

Idag hade det gått bra för lille man på förskolan vilket kändes bra i mamma hjärtat, när vi gick hem var vi och inhandlade nya sandleksaker, då jag glömde ollis i lekparken sist vi var där. Sen var vi och inskaffade en liten barnpool, den är väldigt liten men räcker gott att sitta och plaska i och den är smidig att dra ut och in. När vi kom hem packade jag med middag (pastasallad) filt, handduk, sandleksakerna, poolen och så gick vi ut i det härliga vädret, olli fick sitta och plaska och jag bara njöt! Vid just de tillfället då de lös lycka i ollis ögon och han var så belåten och jag kände mig så belåten ville ja bara stoppa tiden. Som tur är har dagen fortsatt i samma anda, efter badet var olli helt slut och somnade en stund trotts att ja helst hade velat ha honom vaken till läggning. När han sen vaknade gick vi ut igen och sen åt vi även kvällsmaten ute, tänk att mat ska smaka så extra gott ute...

Hoppas ni haft en skön dag i sommarvärmen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar