torsdag 3 maj 2012

Oturen

God kväll!

Ikväll vågar jag nog säga att Olli är frisk, började med feber i fem dagar. Sen konstiga prickar som fick mig att tro att det var början till vattkoppor, men igår så var han mest flammig på kroppen och idag syns de inte några spår efter prickar så vattkoppor var det inte, men antagligen någon form av virus.

Här om kvällen så sov olli så dåligt så skulle lägga honom hos mig i min säng men ville flytta intill sängen mot väggen om han skulle ligga där, de slutade med att en skiva från huvudgavlen brakade ner.
Vill ha en ny men kanske inte just precis nu..
Ikväll satt jag ute och målade i godan ro, skulle gå in på toa och blir helt blöt om foten. HELA golvet var fyllt av vatten! Olli hade dragit ur slangen ur tvättmaskinen så allt hade åkt ut, tack och lov sov olli så jag hade inte så god hjälp av honom. De var bara börja ösa med en hink för att sen ta moppen som inte var så effektiv så de fick istället bli tre disktrassor och sist handduk, oj vilken välstädat toa golv det blev.

I morgon kväll vill jag nog inte vara hemma för jag vågar inte ens tänka på vad som kommer hända här näst ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar