måndag 21 maj 2012

komplett säng

Helgen har gått i lyckans tecken, i lördags var det bröllop, var så fint! Och det lös lycka och kärlek om paret, precis som de ska på ett bröllop. Var roligt att träffa alla släktingar och barnen hade jätte roligt tillsammans.Gick hur bra som helst att ha med olli, det var full fart men han hade roligt.

Sen när vi åkte hem fick jag ett riktigt glatt sms om att våra fina vänner hade fått sin efterlängtade bebis, en liten flicka. Hon är så underbart söt! Att nu är nog zeb mallig, i morgon ska han få visa upp sin lilla syster för olli och "mimmi".

I söndags var vi och köpte nya madrasser så jag har sovit som en prinsessa i den nya sängen i natt! Hörde inte ens att det ringde tre gånger i morse... Och jag märkte absolut inte när A gick upp i morse för att åka till jobbet. Är sååå nöjd! Nu väntar jag bara på mitt överkast och hitta sängbord som känns rätt.

Dagen idag har vi spenderat ute, stan, lekparken och gården. Underbart väder, det spritter i hela kroppen!

Ska försöka ta tag i att lägga upp lite bilder snart..

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar