torsdag 21 juni 2012

Tycker Olika..

Precis som rubriken lyder är jag och min J** älskade sambo inte riktigt överrens!
Det är inte riktigt så allvarligt som det låter men det är ganska allvarligt.

jag har i flera år velat ha en ny soffa! Och inte tala om när jag ammade, vad jag önskade en ny soffa!

Vi är inte riktigt överrens där!
"vi har ju en som är helt funktionell"
Ja visst har vi det men jag tycker inte om den!

Den här skulle jag däremot kunna tänka mig


Den här har divan vilket jag vill ha, det är bra pris, bra storlek och det är avtagbart tyg som går att tvätta!

Skulle också kunna tänka mig två divaner men då menar han att det blir för trångt.

Jaja soffan vi har nu kanske går sönder en vacker dag..




1 kommentar:

  1. Köp inte en sån med såna lösa kuddar i! Vi har det och jag blir tokig på att man måste "puffa" dem varje dag och det alltid ser "stökigt" ut i soffan så fort någon satt sig i den! Köp en med fasta istället..

    SvaraRadera