måndag 25 juni 2012

Har idag varit iväg och kollat runt lite på soffor, blev helt snurrig av djungeln med alla modeller, priser och komforter. Blev med andra ord inte mycket klokare, dock kom jag fram till att jag inte vill ha en med flera kuddar då jag insåg att Olli kommer vara hjälpsam att plocka runt med dom och min karl kommer bli tokig på dom. Så det är uteslutet i alla fall, en modell mindre att ens tänka på.

Ikväll har jag tränat, jag kämpade på som en tok och orkade mer än jag trodde, då känns de skönt efteråt, och jag har gjort något jag inte gjort på väldigt länge, jag sprang på löpbandet, det var en obehaglig känsla då de guppade både här och där och de blev en obehaglig vibration i kroppen av allt guppande men jag känner mig så nöjd att jag tog steget att "våga" prova och utmana mig själv hur länge jag orkade, jag orkade en kvart. Bra för att vara första gången på väldigt länge! Nästa gång kör vi tjugo!

Hoppas ni haft en riktigt bra midsommar helg, själv har jag spenderat helgen på jobbet.
Det känns i mamma hjärtat att vara ifrån vid högtider men än är han så liten att han inte riktigt förstår att det faktiskt är en högtid, och han hade det väldigt bra i helgen som var det var.

Nu var det en vecka sen han tog sin spruta, håller tummar och tår att febern håller sig borta!

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar