tisdag 12 juni 2012

Rullar på

God kväll..

Förra måndagen var mitt premiär besök på gymmet, jag var där ytterligare två gånger förra veckan och den veckan har jag besökt det en gång. Känns så skönt i kroppen! Trodde aldrig jag skulle uppleva det som roligt men de gör jag! Så trissar jag på mig själv och försöker varje gång slå personrekord på tex cycklen och crosstrainen i form av fler minuter. När jag börjar ge upp så säger jag till mig själv "kom igen nu tjockis, nu gör du ytterligare fem till!" när jag gjort fem minuter säger jag till mig själv
" se där de gick ju bra nu klarar du fem till!"
Funkar!
Dessvärre blir man ju såå hungrig av att träna, och jag är sugen på allt! Vad gäller den självdisiplinen får jag nog se till att bli bättre, där är jag lite dålig på att lyssna på mig själv och inte stoppa i mig så mycket...

Olli är inne i en riktig spik period, det är det han tjatar om från morgon till kväll, och när han kommer ut till farfar och får spika är han i himmelriket!

Idag fyller stora hjärtat år och det har firats med paket och smarrig tårta. Ni hör ju själva, smarrig tårta, suck!

Ha en bra kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar