onsdag 16 november 2011

Skinande rent?

God kväll

Igår var ingen vanlig dag för det var min födelsedag!
Förra året på min födelsedag var jag stor som ett hus men lyckades ändå hitta en klänning som jag lyckades trycka mig i, den störrsta och mest töjbara i gaderoben samt obligatoriska kalasbyxor till! (strumpbyxor)
I år till min glädje kom jag i den tajtaste klänningen i gaderoben. Ända sen jag var liten så har jag varit noga med att jag ska ha klänning och kalas byxor när jag fyller år, och förresten inte bara när jag fyller utan ska jag på kalas så känns det bäst med klänning eller tunika och kalasbyxor, då känns det som kalas på riktigt liksom. Larvigt kanske men nja så är det ialla fall och jag undrar hur gammal jag ska bli innan den känslan börjar försvinna, jag kanske propsar när jag sitter på hemmet att jag ska ha klänning och kalasbyxor när jag fyller 80 med ;)

Dagen började på öppna förskolan med ett stort gäng trevliga mammor och härliga barn, sen hade jag lite kalas.

Dagen började med shopping, kände att det var dags för ett par nya jeans som sitter som dom ska...
Sen har jag städat, tvättat, lagat mat och roat barnet.

//Micaela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar