fredag 11 november 2011

Fredag kväll

God kväll..

Idag har varit en riktig slapp dag. Har varit så himla trött! Ville verkligen inte gå upp när Olli ville gå upp vid tjugo över fem, men det var bara hänga på och gå upp för han tänkte ialla fall inte somna om, men vid nio ville han vila igen så då passade jag på att göra detsamma. Vi gick nog i pjamas och myskläder fram till elva.. Sen kände jag att det var dags att ta tag i våra liv så jag satte igång och började damma, fick ta lite i taget för orken fanns inte.. Sen har resterande dag gått åt till att bara mysa och busa.

Jag är nog inte riktigt hundra än, men typiskt mig att köra igång i 120, men idag sa kroppen helt enkelt ifrån och det har varit en ganska skön dag faktiskt..

Blir så paff var gång det kommer nya ljud och ord ur Ollis mun, idag sa han vovve och vov vov. När jag byter blöja på honom så säger jag nog vänta 375gånger för att han själv inte anser sig ha tid att byta blöja och vill där ifrån, idag lät det som han sa vänta tillbaka till mig. Det började på v i alla fall.

Nu tror jag det får bli sängen fast att det är fredag kväll, men det är ju inget på tv att hålla sig vaken till och jag hoppas på mer energi i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar