tisdag 8 november 2011

Internet

Internet verkar fungera, vi är nu uppkopplade på vårt. Åh vad härligt att det bara skulle ta en och en halv månad för dom att "släppa" in oss och snällt skickar en räkning som vi snällt får betala för en månad vi inte kunnat nyttja internet.
Visst har det fört något gott med sig, jag och mina sambo har tillbringat någon mer kväll än vanligt i soffan tillsammans...
Undra om jag ska låtsas som att jag inte vet att det fungerar när han kommer hem.. "ingen ide du ens försöker älskling du vet ju att det bara krånglar, kryp upp i soffan med mig i ställlet" känns som en bättre fras än, "internet fungerar äntligen!" ;)

Nåväl får se om jag kan hålla masken när han kommer hem om detta.. Kommer troligtvis misslyckas och ivrigt tala om den stora nyheten.
Och som inte är så positivt med internet är hux flux blev klockan tjugo i elva och jag borde sova..
Nu får jag faktiskt slita mig och inta sängen för att orka med morgondagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar