söndag 2 maj 2010

Bingo

Hello

Igår jobbade jag först 4 timmar på morgonen och sen blev det natten, så jobbade totalt 14timmar. Vaknade vid ett i dag och kunde inte somna om, älsklingen hade varit och handlat frukost och dukat upp så jag gick upp och åt lite frukost sen var tanken att jag skulle sova en stund till men det gick inte.

Känt mig som en zombie hela dagen. Men vid tre tog jag tag i mitt liv och började städa, diska och laga mat. Nu har jag nyss tagit en väl behövlig dusch. Så lite har jag fått gjort i dag ialla fall. Men som sagt är väldigt trött.

Kanske tur att jag inte sov så många timmar då somnar jag gott i natt.
Det är ju skola i morgon som man ska ta sig upp till.

Ikväll blir det Bingolotto, har blivit lite av en tradition här haha. Känner oss lite som ett äldre par men va då det är lite spännande att spela och man gör ju en liten gärning för idrottsklubbarna, vi väljer att köpa av Bois.
Hoppas hoppas vi vinner något, om det så är en ny lott är det roligt att vinna.

Ha en bra kväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar