fredag 30 april 2010

Valborg

God kväll mina vänner.

Idag har jag pluggat, gjorde klart ett arbete. Känns väldigt skönt att ha det klart, finns dock många andra arbeten jag skulle behöva ta tag i.

Sen blev det luch med flickorna, Pizza gott, gotti gott gott. När vi hade ätit vilade jag en timme, känner mig som en slö snigel men jag är så himla trött hela tiden skulle nog kunna sova ständigt om jag fick.

Sen ikväll har jag jobbat. Slutade halv nio, skönt att sluta tidigt men när jag kom hem var det som ett bombnedslag, att en karl kan stöka till så pass? helt galet! ser precis vad han har gjort eftersom han hela tiden lämnar spår i form av kläder, snus och handdukar. Behöver inte vara mästerdektetiv för att se vad han har haft för sig de timmar jag inte varit hemma. Jaja älskar honom ändå och det finns så mycket annat han är bra på än just ordning och reda.

Nu ska jag ta tag i en del utav röran. sen blir det soffan. Med en mysig filt och ett stort glas vatten. Älsklingen är iväg och dansar ikväll hoppas han har riktigt roligt :).

Saknar boss tjejerna så det gör ont i mig! hu. Får nog minnsan ta en fika med Helena någon dag för att lindra min värk. Ni ska veta att det går inte en dag utan att jag tänker på er!

Ha nu en riktigt bra kväll.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar