lördag 24 april 2010

Lördag

God kväll.



Igår var jag på kommunfest i Tranås, det var trevligt. Dock inte min typ av musik men det var kul att komma ut lite. Var också min sista praktikdag. Har haft det jätte bra, fick jobba där idag. Det gick ju toppen.

Så idag har jag jobbat hela dagen. sen har jag vilat middag och nu sitter man här och försöker få sig själv till att göra lite nytta.

Sista parken ikväll, hade varit kul att gå men är på tok för trött. Så det får bli en mysig hemma kväll med en skål popcorn.

Imorgon ska jag ha sovmorgon och det ska bli så skönt. Har varit uppe tidigt varje dag denna veckan så i morgon då SKA jag bara sova länge och ha en riktig slappdag. Ska jobba på kvällen men på dagen tänker jag inte göra mycket.

På måndag är det skola igen. Ska bli kul att träffa alla igen.

Ha en riktigt bra lördagkväll.

puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar