torsdag 20 maj 2010

Ja jag är lycklig, ja jag är lycklig tralalalala

Hejsan svejsan mellan åskskurrarna, hualigen.

Idag var jag och älsklingen på ett väldigt betydelsefullt "möte". Fick se något som jag längtat efter att få se, det pirrade i hela magen och leendet var minst sagt till öronen. Jag som hade drömt mardrömmar och allt så blev det så underbart som jag på något vis ändå hade känslan för att det skulle bli. Å jag myser bara jag tänker på det! Väl hemma igen så åt vi frukost, det var gott kan jag säga vi båda var tok hungriga, sen kröp vi ner i sängen och somnade en halv timme haha latisar men oj så skönt. Efter maten var det skola, Diab sköterskan kom och informerade det var spännande men kände mig konstig, konstig som jag typ alltid gör frammåt tre fyra. Tog blodsocker på varandra, då hade jag bara 2,8 så inte konstigt att jag kände mig konstig. Skärpning Micaela! en fruk till eftermiddagen blir nu mera ett måste!

När jag kom hem så var det till att sätta igång med hemmets sysslor, hämta tvätt, vika tvätt, lägga in tvätt plocka efter karln och katten ja ni vet sånt där roligt som man älskar att göra då man kommer hem efter en lång dag med lågt blodsocker ;). Nåväl det ska synas att det bor någon här. La mig på soffan för huvudvärken smög sig på mig och när jag vaknade så åskade det för fullt, regnet öste ner så det var nog det som spökade i huvudet. Nu har det slutat och jag har varit duktig och lämnat in ett av hundra arbeten som ska vara inne 30maj, inser att det är väldigt korttid men har ju i alla fall börjat nu att beta av. Men nu åker godis påsen undan och här ska istället diskas, hu vill verkligen ha en diskmaskin känns ju inte som jag gör annat än diskar " ta en tallrik till smörgåsen har nyss dammsugit, eller njae eller äää spelar ingen roll, bara välja dammsuga eller diska direkt igen. brukar dock sluta i både och.

Skriver så fingrarna glöder om allt och inget, tror jag är lite pratsugen ikäll ;). Men nu har jag skrivit av mig lite ialla fall.
Ha en riktigt bra kväll!
Puss

1 kommentar:

  1. Åhh nu blev jag nyfiken på vad det där "mötet" kan vara för något. Är det vad jag tror att det kan vara?:) Nyfiken i en strut som sagt haha.

    Hoppas allt annars är bra med dig så ses vi i skolan på torsdag:-)

    Kramar!!

    SvaraRadera