lördag 13 mars 2010

Lördag kväll...

Är så galet trött ikväll. Sov länge idag men har varit full fart sen jag gick upp, först städade jag sen var det dags att bege sig till jobbet. Kvällen har gott bra men är som sagt trött. Är tokigt sugen på parken ikväll men njae de får bli en annan kväll.

Längtar som en tok till i morgon. ojoj vad jag ska köra mycket i veckan. Först i morgon blir det fika hos Helena, som jag har saknat den människan, det är inte klokt! ska bli jätte kul att träffas igen! har säkert massor att prata om. sen blir det hem till Tranås då ska en tjej kompis följa med hem och se hur jag bor, var jätte länge sen vi träffades vi med så det ska också bli hur kul som helst.

Nu ska jag snart diska lite sen får vi se vad som händer ikväll, får nog bli sängen tidigt..

För övrigt tyckte jag om Annas låt, den var helt okej. Bättre än förra årets vinnarlåt!

Puss i ljumsken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar