fredag 19 mars 2010

Fredags mys? :)

Då var det äntligen fredag igen. Veckan har gått så tokigt fort! säger det varje vecka men denna veckan har gått extra snabbt. I söndags hämtade jag bilen :D "FRIHET" Fikade hos underbara och väldigt saknade Helena, tror inte mina flickor förstår hur mycket jag saknar dom! Ibland gör det ont i mig så mycket saknar jag vårat lilla gäng! Allt fnissande! håhå jaja. Måndagkväll jobbade jag, tisdag var jag ledig men fick hoppa in och jobba, det gillas. Onsdag ledig, åkte och hämtade mamma och två av syskonen, så åkte vi till jkp gick på a6 åt på macdonalds och sen till barnens favorit under dagen, Mobkey town. De tyckte det var jätte roligt. Svetten rann på dom båda när vi skulle åka hem och de sov gott under hem resan. Jag trodde det skulle vara större, men var dom nöjda så var jag nöjd.

Torsdag var det skola hela dagen. Idag är det fredag och bilen är återlämnad. Hann med en snabb visit i Bodafors hos familjen det var uppsakattat.

Önskar att det kunde bli fredagsmys nu men det får bli senare, måste städa av lite snabbt eller åtminstone diska och Dammsuga för i morgon ska här pluggas! har två prov nästa vecka så det vill till att jag pluggar i helgen!

Har klippt tjock lugg, kliar lite i pannan eftersom jag inte är van men man vänjer väl sig hehe.

Ha en riktigt bra helg!

Puss i navlen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar