fredag 12 mars 2010

Börjar lite lätt igen

God kväll.

Känner när jag läser andras bloggar att jag saknar bloggandet, inte för att det händer speciellt mycket i mitt liv men det är ändå skönt att skriva av sig lite ibland om allt och inget.

Kan berätta lite om hur mitt liv ser ut just nu,
lever tillsammans med min sambo Adam och vi har en liten kisse tillsammans som heter Olle, det är en vild liten krabbat som ger så mycket kärlek, trodde inte en katt kunde betyda så mycket. Jag läser just nu till Usk och trivs kalas bra, är klar till jul. När jag inte går i skolan så jobbar jag så mycket jag kan. Jag är en sån som älskar mitt jobb, trivs som fisken i vattnet. Trodde inte för fyra år sen att jag skulle hamna inom vården men det gjorde jag. När jag inte jobbar eller går i skolan så umgås jag med Adam eller med vänner. Ja det är så mitt liv ser ut just nu.

Vad händer i helgen då? hmm det blir en väldigt lugn helg, ska hitta på så mycket roligt i veckan så jag bara toklängtar. På söndag ska jag få låna en bil, JIPPIE! Det innebär att det kommer bli mycket körande i veckan, det gillas! Har nyss tagit körkort men har inte kunnat köra så mycket för jag har inte haft tillgång till bil så ofta, men som sagt i veckan ska det köras minsan.

Ha en riktigt bra kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar