söndag 4 december 2011

Kväll

God kväll!
Här har vi varit sjuka till och från nu i en månad, först var jag sjuk sen hann jag bara piggna till så blev Olli förkyld med feber, det var en envis förkylning för den håller i än.
Inte nog med förkylningen så har det varit två tänder på gång med, denna gången är de svårt att säga om det är tänderna som påverkat honom eller förkylningen. En utav tänderna bröt igenom igår så hoppas den andra med gör det snart.

Vi har tjuvstartat lite och satt upp våran julgran, olli tyckte nog den var fin för han klappade händerna då han såg den första gången. Idag har jag även satt upp tomtarna och jag tror olli har lyckats se alla tomtar jag satt upp, när han ser dom vinkar han <3


Olli har tagit tre steg som mest, han tar något steg varje dag men han är väldigt ivvrig så det övergår gärna i att han slänger sig.

Nedersta bilden är en bild på en av ollis och min favorit, lilla syster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar