lördag 8 oktober 2011

Uppdatering

God kväll.

Vi är som sagt på plats nu och jag kan nog säga att vi är helt iordning, det känns väldigt skönt! Jag är väldigt nöjd med flytten då jag trivs jätte bra, jag hoppas övriga familjen också gör det. Olli har börjat sova på sitt rum och leker ganska mycket på sitt rum så jag tror han också trivs och framför allt är nöjd med sitt rum.

Olli är förkyld, känns som alla är det just nu och nu var det vår tur att få den lotten. Har tappat räkningen nu på hur många gånger han vaknat sen han gick och la sig vid sju. Han gråter i sömnen, ibland dåvt och ibland otröstligt. Känns som det här kan bli en lång natt..

Igår förstod olli hur man använde lära gå vagnen på riktigt, tidigare han klättrat i den och suttit i den men igår reste han sig mot den och gick med den, idag har han gått jätte mycket med den, det ser för härligt ut när han kommer och traskar.

sov så gott, det ska jag försöka göra nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar