söndag 16 oktober 2011

Borta bra men hemma bäst.

God kväll..

Tänkte uppdatera er om min resa,

Börjar känna mig som en människa igen vilket känns skönt ;)

Bussen upp till Stockholm var ganska lugn och resan lång. Väl framme så fick vi vänta nästan två timmar innan vi fick gå ombord. När vi kom ombord började vi med att vila. Sen gjorde vi oss iordning och åt en riktigt god middag, den var himmelsk! Sen började kvällen på riktigt. Inte kunde jag i min vildaste fantasi tro att min kropp skulle orka med så mycket dans som det blev, råkade visst också bli en låt i kareokebaren, vilket är ganska typiskt oss, men oj vad roligt det var!
Vi hade pratat lite om hur länge vi skulle hålla igång, Eve frågade om jag kunde försöka hålla mig vaken till två, ja jo men det skulle jag ju försöka. Vid fyra var det eve som frågade om det var dags att gå och sova, blev ganska paff när jag såg vad klockan var. Så då fick det bli en natt macka och sen sängen. Vi hade också pratat om att ställa klockan dagen efter så vi inte skulle missa våran lunch, vid halv tio vaknade jag och kunde inte riktigt somna om. Då kom den starkaste saknaden efter Olli. Han var inte där när jag vaknade vilket kändes lite jobbigt.

Kort och gott var det en jätte rolig resa, idag har jag känt mig mer behagligt trött och tålamods burken känns väl på fylld. Det här var vad jag behövde och kommer leva länge på!
Tack underbara Evelina!

1 kommentar:

  1. vad härligt att ni hade roligt, det är du väl förunnad. saknar er!!!! kram

    SvaraRadera